Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home3/taranehnews/public_html/wp-content/themes/faryadnews/tw/print.php on line 25

چاپ

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه  تولید نفت تا اسفندماه سال جاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز”  مهندس ابراهیم پیرامون روز دوشنبه ( ۱۶ اسفندماه ) در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز آغاجاری با بیان این مطلب افزود : در این مدت همچنین میزان تولید نفتا در این شرکت به میزان ۸۰ درصد ، مایعات گازی ۸/۸۲ درصد و گاز سبک تولیدی به میزان حدود ۸/۷۸ درصد محقق شده است .

 

مهندس پیرامون در ادامه با اشاره به طرح ها و اقدامات انجام شده طی سال جاری گفت : انجام اصلاحیه و تامین گاز سوخت واحد بهره برداری ، نمک زدایی و ایستگاه تقویت فشار مارون -۲ ، و همچنین راه اندازی طرح کوتاه مدت جداسازی نفت شیرین و نمکی در واحد رامشیر به منظور افزایش ظرفیت این واحد به بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز از جمله اقدامات صورت گرفته است .

وی تصریح کرد : طراحی ، ساخت و راه اندازی سومین دستگاه فرآورش سیار نفت خام ، مشبک کاری ۲ حلقه چاه جهت انجام عملیات فراز آوری طبیعی ، تعمیرات اساسی ۶ ایستگاه تقویت فشار گاز و نیز انجام عملیات ضخامت سنجی خطوط لوله به میزان ۲ هزار و ۷۶۶ متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سال جاری بوده است .

 

گفتنی است جلسات پیش بینی بهره دهی چاهه ها هر ۶ ماه یک بار و در راستای بررسی عملکرد چاه ها و نیز ارائه راهکار های مناسب برای برطرف کردن مشکلات و موانع پیش رو برگزار می شود .

 

شرکت نفت و گاز آغاجاری یکی از شرکت های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است ، که راهبری عملیات تولید نفت ، گاز و مایعات گازی از میادین آغاجاری ، کرنج ، پارسی ، پازنان ،رگ سفید ، رامشیر ، مارون -۲ و پرنج را عهده دار است