به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ” مدیر عامل این شرکت در جلسه ای باحضور معاونین و برخی مدیران مستقل ، محور های راهبردی مدیریتی در حوزه معاونین شرکت را تشریح نمود .
به کارگیری نیروهای متخصص و کارشناس در حوزه های مختلف و دفاتر تخصصی ، به عنوان محور اول از سوی فردوس کریمی عنوان شد .
کریمی ضمن تاکید بر ایجاد تحول در انضباط بخشی ارتباطات داخلی اداری برابر با بخش نامه و دستورالعمل های ابلاغی و تدوین آیین نامه های اجرایی تکمیلی و پشتیبان را نیز مورد تاکید قرارداد .
وی رسیدگی به وضع رفاهی پرسنل را از اهمیت فراوانی در مجموعه دانست و از مسئولان حاضر در شورای معاونین خواست ضمن مدیریت هزینه ها با الگوپذیری از شعار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) مبنی بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، در جهت بهبود وضع کیفی پرسنل گام بردارند .
این مقام مسئول در شرکت آبفا کلانشهر اهواز ، اعمال سیاست های سازمانی رابر طبق فرمایشات رهبری عاملی در ایجاد بستری مفید برای سازمان دهی امور برشمرد .
تشکیل کمیته ای متشکل از معاونان و مدیران در راستای اداره امور و کنترل هزینه ها و تشکیل کارگروه های بهبود، از تاکیدات فردوس کریمی بود.
وی همچنین خواستار ارائه راه کارهای اساسی جهت جذب اعتبارات و وصول مطالبات مانده به ویژه از مشترکین بزرگ در کارگروه های تخصصی در شرکت گردید .
کریمی بر مهندسی مجدد با اعمال نظرات کارشناسانه ، ابراز ایده های برتر و مدرن در اجرای امور نیز تاکید ویژه داشته و بیان نمود: برگزاری جلسات با حضور کارشناسان مجرب و کشوری، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و همچنین الگوپذیری از روش های پیشرفته مدیریتی و اجرایی با حضور در شرکت های مشابه در کشور از گام های موثر در این زمینه است .
وی درادامه، رعایت الزامات بودجه مصوب و کاهش انحرافات از بودجه را ضروری دانست و گفت :لازم است تحقق تکالیف مجمع عمومی صورت های مالی در قالب ارزیابی عملکرد سه ماهه مبنی بر ارزیابی درآمد ها و هزینه ها مورد بررسی ارائه شود .
کریمی همچنین خواستار پیگیری طرح جامع فاضلاب شد و گفت: در این مسیر، از مشاورین بسیار توانمند و کارشناسان مجرب استفاده خواهم کرد تا در اولین فرصت به یک نتیجه نهایی دست یابیم .
مدیر عامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز در ادامه محور های راهبردی دیگر را اینچنین بیان کرد :
انتخاب پیمانکاران و مشاورین توانمند ، نظارت مستقیم بر صورت وضعیت کارکرد پروژه ها ، ابلاغ آئین نامه مکاتبات اداری ، تکریم ارباب رجوع ، احترام به حقوق خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، مدیریت صحیح هزینه ها ، افزایش ضریب نفوذ خدمات ضمن تعامل با سامانه ثبت گزارشات مردمی(۱۲۲).