استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۲ ب٫ظ
استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری     سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوزستان بر استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری تاکید کرد.   به گزارش پاسگاه خبری ترانه نیوز  ، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان گفت: اجرایی کردن تفاهم‌نامه با میراث‌فرهنگی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی صندوق بیمه اجتماعی […]

 

 

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوزستان بر استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری تاکید کرد.

 

به گزارش پاسگاه خبری ترانه نیوز  ، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان گفت: اجرایی کردن تفاهم‌نامه با میراث‌فرهنگی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوزستان طی سال جاری است.

 

سیدصادق سلطان‌ابراهیمی افزود : تفاهم‌نامه چندساله‌ای میان ما و میراث‌فرهنگی وجود دارد که در راستای آن، ۵۰۰ نفر به عضویت صندوق درآمده‌اند که در آخرین ارزیابی صورت‌گرفته هنوز ۲۰۰ نفر از این تعداد بیمه شده فعال هستند.

 

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان با اشاره به این موضوع که همه افرادی که دارای شرایط سنی و مدارک لازم برای عضویت در صندوق هستند، با دریافت تأییدیه میراث‌فرهنگی و یا ارائه مدارک لازم می‌توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوزستان شوند، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه همکاری و مشارکت با میراث‌فرهنگی در دست اقدام داریم و به زودی وارد مرحله اجرایی آن خواهیم شد.

 

او ادامه داد: اجرایی کردن تفاهم‌نامه با میراث‌فرهنگی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوزستان طی سال جاری است؛ زیرا باتوجه به توانایی جامعه هدف در بخش صنایع‌دستی، گردشگری و تعاونی‌های روستایی، از ظرفیت تفاهم‌نامه استفاده نشده که در سال جاری روی این بخش بیشتر تمرکز خواهیم داشت.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار