تبدیل ساختمان اداره میراث فرهنگی مسجدسلیمان به خانه صنایع دستی

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۴۴ ب٫ظ
تبدیل ساختمان اداره میراث فرهنگی مسجدسلیمان به خانه صنایع دستی     مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از تبدیل ساختمان اداره میراث فرهنگی این شهرستان به خانه صنایع دستی خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ،  محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به ایجاد بازارچه صنایع‌دستی مسجدسلیمان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده، ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این بازارچه نیاز […]

 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از تبدیل ساختمان اداره میراث فرهنگی این شهرستان به خانه صنایع دستی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ،  محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به ایجاد بازارچه صنایع‌دستی مسجدسلیمان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده، ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این بازارچه نیاز است.

 

 

وی با بیان اینکه براساس برنامه میان‌مدت برای ساخت بازارچه در نظر گرفته شده است، افزود: طرح و روند ساخت آن مطابق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت، اما برای اینکه یک بازدهی زود و کوتاه مدت برای صنایع‌دستی مسجدسلیمان داشته باشیم، قصد داریم امسال محل ساختمان فعلی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان را با تغییراتی به خانه صنایع‌دستی تبدیل و یک گالری در شأن برای صنعتگران ایجاد و آن را تجهیز کنیم تا این هنرمندان بتوانند ضمن برگزاری نمایشگاه‌های درخور، کارگاه‌های آموزشی را نیز اجرا کنند.

 

 

ارسطوزاده ادامه داد: روند واگذاری باشگاه تاریخی کاوه (بدر) و پاسگاه قلعه‌خانی (ژاندارمری سابق) که هردو در فهرست آثار ملی ثبت هستند از طریق مدیریت تعاونی ارتش (بتاجا) به میراث‌فرهنگی درحال پیگیری است.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار