پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت ۱۲ مردادماه

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۵ ب٫ظ
پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت ۱۲ مردادماه     رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت ۱۲ مردادماه،  سالروز تأسیس این شورا صادر کرد.   به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ، ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.   پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به شرح زیر است.   بسم الله الرحمن الرحیم   شورای هماهنگی […]

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت ۱۲ مردادماه،  سالروز تأسیس این شورا صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ، ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برآمده از احساس ضرورت انقلابی حضرت امام رحمة الله علیه  بعنوان سلسله جنبان حرکت الهی انقلاب اسلامی می‌باشد که امروز پس از گذشت افزون بر چهار دهه، بیش از پیش به تدبیر آن حکیم الهی واقف می‌شویم.

 

در طول سال‌های پرماجرای انقلاب که دشمنان از آغازین لحظات پیروزی تاکنون از هیچ فتنه و آشوبی برای به زیرکشیدن آن دریغ نداشته اند، بحق می‌توان گفت حضور مردم در میدان دفاع از امامین انقلاب و آرمان‌های الــهی ایشان و نیز برائت از دشمنان دین خدا، عامل اصلی و تاثیرگزاری در تداوم و صلابت انقلاب اسـلامی ایـران به عنوان پدیده معـجزه گونه قرن اخیر است که بعضی از فرمایشات رهبر عزیز انقلاب در سال‌های اخیر که شاهد فتنه‌های پیچیده بر علیه مملکت اسلامی بوده ایم شاهد صدقی است بر ضرورت وجود نهادی انقلابی همچون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با زمینه سـازی و فراهم نمودن شرایط زمینه حضور مردمی را در راستای دفاع از اسلام و انـقلاب فراهـم می‌آورد.

 

تعبیراتی همانند «من در مقابل عظمت ملت ایران تعظیم می‌کنم» که بعد از یک دوره فتنه و آشوبی که دشمنان دین خدا بـرای سرنگونی انقلاب به زعم باطل خـودشان برنامه ریزی نمودند بیان فرمودند و مـردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهـمن معـجزه گونه به میدان آمدند و همچون آبی بر آتش فتنه پایه‌های انقلاب الهی و اسلامی را تحکیم نمودند و باعث عقب راندن دشمن گردید.

 

در پایان از خداوند متعال مسالت داریم که با تعجیل در ظهور پرنور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف این انقلاب را به انقلاب جهانی آن حضرت متصل نماید و به همه خدمتگزاران این انقلاب علی رأسهم رهبر عزیزمان توفیق و سربلندی عطا فرماید.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار