رونمایی از قرآن نفیس کتابت هنرمند برجسته خوزستانی در دزفول

تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۳ ق٫ظ
رونمایی از قرآن نفیس کتابت هنرمند برجسته خوزستانی در دزفول   در مراسمی از قرآن نفیس کتابت استاد آذرنگ هنرمند برجسته خوزستانی در شهرستان دزفول رونمایی شد.   به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم گفت: ما خواهان این هستیم که دولت سوئد فرد هتاک و افراط گرایی که اینچنین […]

 

در مراسمی از قرآن نفیس کتابت استاد آذرنگ هنرمند برجسته خوزستانی در شهرستان دزفول رونمایی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم گفت: ما خواهان این هستیم که دولت سوئد فرد هتاک و افراط گرایی که اینچنین بی شرمانه به ساحت قرآن کریم اهانت کرده مورد محاکمه قرار دهد و با وی برخورد کند.

 

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه افزود: اگر دولت سوئد نسبت به توهین به قرآن انزجار دارد باید این فرد  مجرم را محاکمه کند چرا که کسی که به کلام وحی توهین کند با انسانیت جنگیده است و هر شخصی که با انسانیت می‌جنگد، محکوم است.

 

وی با تاکید بر اینکه در دنیای غرب هرچه علیه قرآن گفتند، قرآن بیشتر رواج پیدا کرده است، ادامه داد: در سوئد به اسم آزادی ۲ بار قرآن را آتش زدند و دولت سوئد فقط به انتشار بیاینه اکتفا کرد.

 

دبیر شورای  عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: دولت سوئد باید با این افراد برخورد جدی نشان دهد؛ همانطور که اگر در جای دیگر سوئد فردی علیه قانون اساسی سوئد توهین کند با آن برخورد می‌کنند.

 

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه بردگی حیوانی در دنیای مدرن شکل گرفته تا به اسم آزادی به مقدس‌ترین کتاب  آسمانی توهین کنند، گفت: کتابی که معجزه جاودانی است و جامعیت معارف و ارزش‌ها و کلام وحی است و تمام واژگانش از سوی خدا نازل شده و هر انسانی که قرآن می‌خواند از اندیشه غلطش دست بر می‌دارد.

 

وی ادامه داد: کار استادآذرنگ هنرمند دزفولی در کتابت قرآن کریم اقدامی ارزشمند در مقابل این رفتار غیرانسانی و توهین به کتاب وحی است و استادانی همچون ایشان  باید الگوی جوانان باشند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار