برگزاری کارگاه های آموزشی راه اندازی وبهره برداری صنایع نفت

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۰۲:۴۵ ق٫ظ
برگزاری کارگاه های آموزشی راه اندازی وبهره برداری صنایع نفت همزمان با هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان چهار کارگاه آموزشی راه اندازی و    بهره برداری صنایع نفت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز به نقل از روابط عمومی، ” نقش تیم راه اندازی در تسریع عملیات اجرایی مگا پروژه ها” ، “نگاهی به فعالیت های پیش راه اندازی، راه اندازی […]

همزمان با هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان چهار کارگاه آموزشی راه اندازی و    بهره برداری صنایع نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز به نقل از روابط عمومی، ” نقش تیم راه اندازی در تسریع عملیات اجرایی مگا پروژه ها” ، “نگاهی به فعالیت های پیش راه اندازی، راه اندازی استارت آپ”، ” معرفی سیستمICAPS و متدولوژی OPERCOM “، “راه اندازی،   بهره برداری و تعمیر و نگهداری در صنعت نفت و نقش آیکو در این فرآیند” توسط شرکت OICOبرگزار شد.

با توجه به اینکه صنعت راه اندازی در کشور نوپا است و پیش از این در اختیار خارجی ها بود، هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی معرفی بیشتر این صنعت است.

شرکت ایکو از شرکت های فعال در حوزه نظارت بر فعالیت های پیش راه اندازی، راه اندازی، استارت آپ، تست عملکردی،بهره بردای، تعمیر و نگهداری، نگهداری فنی صنعت نفت است که با نگرش مدیریت دانش فعالیت های آموزشی در حوزه های تخصصی صنعت نفت را نیز انجام می دهد.

این شرکت با تکیه بر توانمند سازی نیروی انسانی فعالیت های خود را راهبری می کند و با در اختیار داشتن ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی طرح جذب فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی را در استان های محل انجام پروژه هایش را دنبال می کند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار