گزارش صرفه جویی در اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان

تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۴ ق٫ظ
گزارش صرفه جویی در اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان   صرفه جویی ۰۰۰ر۰۰۰ر۷۳۱ر۱ ریالی، بخشی از دستاورد اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان در کاهش هزینه ها در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت سازمان ها و شرکت ها بر اساس اقتصاد مقاومتی است. به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز” در همین زمینه اجرای برنامه های تاثیرگذار در اداره ایمنی و […]

 

صرفه جویی ۰۰۰ر۰۰۰ر۷۳۱ر۱ ریالی، بخشی از دستاورد اداره ایمنی و کنترل ترافیک پالایشگاه آبادان در کاهش هزینه ها در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت سازمان ها و شرکت ها بر اساس اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز” در همین زمینه اجرای برنامه های تاثیرگذار در اداره ایمنی و کنترل ترافیک شرکت پالایش نفت آبادان به کاهش هزینه ها انجامیده که پاره ای از آنها بدین شرح است:

تهیه تابلوهای جدید از تابلوهای ناقص و شکسته

با تمیزکاری، آماده سازی و برش در اندازه های مختلف تابلوهای شکسته (قدیمی) و همچنین نصب برچسب، ۹۰ تابلو تهیه شد.

در جریان تهیه و نصب این تابلو ها با احتساب هزینه تمیزکاری، آماده سازی و برش ۸۰ تابلو در اندازه cm 30×۱۵، هر یک به ارزش ۰۰۰ر۲۵۰ ریال و ۱۰ تابلوcm 70×۱۰۰ ، هر یک با ارزش ۰۰۰ر۵۰۰ ریال، ۰۰۰ر۰۰۰ر۲۵ ریال صرفه جویی صورت گرفت.

صرفه جویی در خرید MSDS

خرید تابلوی MSDS برگه اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی از جنس PVC هر یک به ارزش ۰۰۰ر۲۰۰ر۱ ریال بوده که در یک سال به ازای ۱۰۰۰ تابلو ۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰ر۱ ریال هزینه را در پی داشته است.

با تهیه برگ A3 و طلق پرس برگه MSDS ، هر برگ به ارزش ۰۰۰ر۲۰ ریال با مجموع ۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰ ریال تمامی نیاز واحدهای پالایشگاه تامین شد.

همچنین این اقدام با توجه به دوام تابلوهایPVC  و عمر مفید برگه های ساخته شده ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۶۰ر۱ ریال صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشت.

آموزش ایمنی کارکنان

پاره ای از آموزش های عمومی و تخصصی ایمنی کارکنان پالایشگاه آبادان با بهره مندی از استادان خارج از سازمان و هماهنگی مدیریت منابع انسانی اجرا می شود.

کارشناسان اداره ایمنی در سال ۱۳۹۵ با عهده داری این آموزش ها به کارکنان رسمی و پیمانکار به میزان ۹۶۳۱ نفر ساعت (۱۵۶ روز) انجام دادند.

هزینه آموزشی اساتید خارج از پالایشگاه روزانه به طور میانگین ۰۰۰ر۵۰۰ر۳ ریال بوده که با این اقدام ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۴۶ ریال صرفه جویی به دست آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار