موفقیت راه آهن جنوب بعنوان یکی از مهمترین شاهراه های حیاتی حمل و نقل در کشور

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۱ ب٫ظ
موفقیت راه آهن جنوب بعنوان یکی از مهمترین شاهراه های حیاتی حمل و نقل در کشور شبکه ریلی استان خوزستان از نظر طول خط اصلی رتبه هشتم را از بین مناطق ۱۹گانه راه آهن کل کشور به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز“،عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه آهن جنوب گفت : شبکه ریلی استان خوزستان با قدمت ۷۸ساله که بهره برداری آن در زمان احداث راه […]


شبکه ریلی استان خوزستان از نظر طول خط اصلی رتبه هشتم را از بین مناطق ۱۹گانه راه آهن کل کشور به خود اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز“،عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه آهن جنوب گفت : شبکه ریلی استان خوزستان با قدمت ۷۸ساله که بهره برداری آن در زمان احداث راه آهن یعنی سال ۱۳۱۷صورت گرفته است، هم چنان بعنوان یک شریان زنده و پویا در کشور فعالیت دارد.
وی افزود :این راه آهن که از ۱۲۵کیلومتری اندیمشک آغاز می شود، با پوشش وسیع به طول ۶۹۹ کیلومتر خط اصلی و حدود ۲۶۴/۳کیلومتر خط فرعی یکی از شاهراه های ماموری،صنعتی و تجاری جریان حمل و نقل کشور محسوب می شود.
شایان ذکر است که این شبکه جمعا حدود ۶%طول شبکه ریلی کشور را تشکیل می دهد که با تلاش شبانه روزی مدیران راه آهن جنوب در تمام این سالها توانسته است به لحاظ ارائه خدمات و جلب اعتماد و رفع نیاز مسافران در بخش حمل و نقل بسیار موفق عمل کند، به نحوی که رتبه چهارم راه آهن کشور از نظر جابه جایی بار و مسافر به راه آهن جنوب تعلق گرفته است.
می توان علت موفقیت و استقبال مردم از راه آهن جنوب را مدیریت لایق و کارایی عبدالکریم درویش زاده مدیرعامل ؛سیستم مدیریت قوی ، عملکرد صحیح و سالم ارگان و تیم اداری آگاه و تلاشگر در طول سالهای خدمت رسانی دانست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار