یوسفی: خوزستان پتانسیل میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۹ ق٫ظ
یوسفی: خوزستان پتانسیل میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را دارد یوسفی: خوزستان پتانسیل میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را دارد نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه خوزستان این پتانسیل را دارد که هم در رشته‌های ورزشی صاحب ورزشکار باشد و هم بتواند رویدادهای مختلف را میزبانی کند. به گزارش ترانه نیوز ،همایون یوسفی پس از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج “جام کارون” در جمع خبرنگاران، […]

یوسفی: خوزستان پتانسیل میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را دارد

یوسفی: خوزستان پتانسیل میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را دارد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه خوزستان این پتانسیل را دارد که هم در رشته‌های ورزشی صاحب ورزشکار باشد و هم بتواند رویدادهای مختلف را میزبانی کند.

به گزارش ترانه نیوز ،همایون یوسفی پس از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج “جام کارون” در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد بین‌المللی قدردانی می‌کنم و امیدوارم این مسابقات باعث شود که در تمامی رشته‌های ورزشی رویدادهای بین‌المللی را میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه خوزستان این پتانسیل را دارد که در سایر رشته‌های ورزشی، هم صاحب ورزشکار باشد و هم بتواند رویدادهای مختلف را میزبانی کند. خوشبختانه زیرساخت‌ها کمک می‌کند که ما در بعد قهرمانی و همچینن همگانی بتوانیم برای استان خوزستان قدم‌های خوبی را برداریم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هم در مجموعه اجرایی استان و هم در مجموعه نمایندگان استان و مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و همراهی را با وزارت ورزش و بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم تا ان‌شاءالله بتوانیم در جهت اعتلای ورزش کشور و استان و همچنین اعتلای سلامت روح و روان و جسم مردم قدم برداریم.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار