image

 

در اخبار روز گذشته شنیدیم که دکتر ناصر مولایی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران شد.

دکتر ناصر مولایی مدیر منابع انسانی خوزستانی در ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ با پیشنهاد معاون محترم مدیر عامل در امور عملیات غیرصنعتی و موافقت معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران بعنوان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران معرفی گردید.

از آنجا که این مدیر توانمند و متخصص خوزستانی می باشد و بر اساس رسالت خود در معرفی نخبگان خوزستانی و جنوبی در سرتاسر کشور بر آن شدیم تا این عزیز را بیشتر به مردم شریف استان بویژه همکاران عزیز نفتی و مخاطبان پایگاه خبری اهواز نو بشناسانیم

اقای دکتر ناصر مولایی در ابتدا فعالیت خود را از شرکت ملی مناطق نفتخیز ایران در اهواز شروع و حدود یک دهه در بخشهای مختلف عملیات و تولید این شرکت به تجربه خود افزود بطوریکه در قامت یک متخصص فنی و عملیاتی به استفاده و انتقال تجربه خود در حوزه های ستادی منابع انسانی شرکت نفت پرداخت .
ایشان در واقع در تمام بخشهای زنجیره فعالیت اصلی شرکت از تولید گرفته تا مهندسی و توسعه و حفاری در شرکتهای فرعی  کسب تجربه نمود .
وی با این اندوخته ارزشمند در جایگاه یک نیروی فنی و عملیاتی متخصص در سطح شرکت ملی نفت قرار گرفته و شناخته شد. ایشان در کنار کسب مهارتهای فنی و عملیاتی به ادامه تحصیل در رشته مدیریت پرداخت و در تمامی مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکترا رتبه اول علمی را در بهترین و معتبرترین دانشگاههای دولتی کشور (دانشگاههای تهران و علامه طباطبایی) در گرایش مدیریت استراتژیک منابع انسانی پیمود و بدین ترتیب ایشان بعنوان نیروی جوان و خوشنام در صنعت نفت با دو بال دانش و تجربه بعنوان کارشناس حرفه ای و الگو در حوزه منابع انسانی مشهور شد.
وی که فارغ التحصیل هنرستانهای مناطق نفتخیز جنوب بوده از ابتدای جوانی با لباس کار (و نه کت وشلوار) وارد صنعت نفت شده و مدارج ترقی را پیمود .
ویژگی های بارز اقای دکتر مولایی ، نگاه تخصصی و کاملا حرفه ای به کارها ، تحول گرایی ،جوان گرایی؛ جدیت در کار وبرنامه مداری ، راهگشایی و عدالت محوری است.
حضور وی در این جایگاه حساس و کلیدی که وظایف سنگینی در حکم انتصاب وی به ایشان محول گردیده است ، نویدبخش تحول عظیم در حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت و تسهیل و تسریع در کارها خواهد بود.

ایشان قبلا مسؤولیت های مختلف در حوزه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های فرعی در بخش های تخصصی آموزش؛برنامه ریزی؛امور سازمانی و مدیریت منابع انسانی داشته واخرین سمت ایشان نیز رییس طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران بوده است.

پایگاه خبری ترانه نیوز این انتصاب شایسته  را به جنوبی ها و خوزستانی های عزیز تبریک عرض نموده و برای این مدیر با دانش و توانمند آرزوی موفقیت و سربلندی می نماییم