مدیر کل هوا شناسی خوزستان: دمای هوا در خوزستان کاهش محسوس می یابد

تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۴ ب٫ظ
مدیر کل هوا شناسی خوزستان: دمای هوا در خوزستان کاهش محسوس می یابد مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش شدید دما را در هفته جاری داریم که در کشاورزی با عنوان یخبندان شناخته شده و این افت دمایی به محصولات جالیزی آسیب می‌رساند. به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز : کوروش بهادری  درباره وضعیت آب و هوای خوزستان اظهار داشت: با توجه به مدل‌های هواشناسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه […]

زمستان در بهار

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش شدید دما را در هفته جاری داریم که در کشاورزی با عنوان یخبندان شناخته شده و این افت دمایی به محصولات جالیزی آسیب می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری ترانه نیوز : کوروش بهادری  درباره وضعیت آب و هوای خوزستان اظهار داشت: با توجه به مدل‌های هواشناسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش‌های پراکنده و رگباری در اکثر نقاط خوزستان هستیم.

وی افزود: شدت بارش‌های رگباری در مناطق شمالی و شرق خوزستان بیشتر است و احتمال بارش برف نیز مناطق مرتفع استان مانند شهرستان‌های ایذه و دهدز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: کاهش شدید دما را در هفته جاری داریم که در کشاورزی با عنوان یخبندان شناخته شده و این کاهش دما به محصولات جالیزی آسیب می‌رساند. در زمینه کاهش شدید دما سازمان هواشناسی به دستگاه‌های اجرایی مربوطه اطلاعیه صادر کرد تا مسئولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

بهادری با اشاره به ورود سامانه گرد و غبار جدید به خوزستان عنوان کرد: احتمال ورود سامانه گرد و خاک در اواخر هفته به خوزستان پیش‌بینی شده که کانال گرد و خاک داخلی و خارجی است؛ درصورت جمع‌بندی اطلاعات از مدل‌های هواشناسی بروز پدیده گرد و خاک را به صورت اطلاعیه صادر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تغییرات دمایی در اهواز بین ۳ و ۱۸ درجه نوسان داشته است، گفت: در شبانه‌روز گذشته ایذه با ۱- و دهدز با ۲-درجه خنک‌ترین و آبادان با ۱۹ درجه گرم‌ترین نقاط خوزستان دیده شدند.

برچسب‌ها: ,
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار